. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / mazowieckie, woj. / sokołowski, pow. / Sokołów Podlaski, m. |
|
Sokołów Podlaski, m. |
Statystyka, stan na 30.06.2005 |
Liczba mieszkańców: |
18901 |
Powierzchnia: |
17.5 km2 |
Zaludnienie: |
1080 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
Liczba uprawnionych: |
14817 |
Liczba wydanych kart: |
7995 |
Liczba głosów oddanych: |
7995 |
Liczba głosów ważnych: |
7906 |
|
brak |
50.00% |
>50.00% |
≥54.17% |
≥58.34% |
≥62.51% |
≥66.68% |
≥70.85% |
≥75.02% |
≥79.19% |
≥83.36% |
≥87.53% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danych |
50.00% |
>50.00% |
≥54.17% |
≥58.34% |
≥62.51% |
≥66.68% |
≥70.85% |
≥75.02% |
≥79.19% |
≥83.36% |
≥87.53% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Lech Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
TUSK Donald Franciszek |
głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
liczba |
% |
% |
liczba |
1 |
Publiczne Gimnazjum Nr 2, ul. Repkowska 3 |
925 |
631 |
68.22 |
|
31.78 |
294 |
2 |
Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Kupientyńska 15 |
1170 |
836 |
71.45 |
|
28.55 |
334 |
3 |
Spółdzielnia Inwalidów Chegos, ul. Lipowa 52 |
1091 |
702 |
64.34 |
|
35.66 |
389 |
4 |
Publiczne Gimnazjum Nr 1, ul. Skłodowskiej-Curie 24 |
1015 |
660 |
65.02 |
|
34.98 |
355 |
5 |
Sokołowski Ośrodek Kultury, ul. Wolności 27 |
1133 |
665 |
58.69 |
|
41.31 |
468 |
6 |
Liceum Ogólnokształcące, ul. Sadowa 11 |
994 |
630 |
63.38 |
|
36.62 |
364 |
7 |
Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Księdza Bosco 10 |
642 |
418 |
65.11 |
|
34.89 |
224 |
8 |
Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Węgrowska 12 |
867 |
569 |
65.63 |
|
34.37 |
298 |
9 |
Szpital Powiatowy SP ZOZ w Sokołowie Podlaskim, ul. Księdza Bosco 5 |
69 |
53 |
76.81 |
|
23.19 |
16 |
Σ |
Sokołów Podlaski, m. |
7906 |
5164 |
65.32 |
|
34.68 |
2742 |
|
|
|