| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Polska / Bielsko-Biała / cieszyński, pow. / Chybie, gm. | 
 
  | 
| ZAMORA-PODSIADŁO Jolanta Krystyna | 
 
| Nr listy: | 
6 | 
 
| Nr na liście: | 
12 | 
 
| L. głos. ważnych: | 
2821 | 
 
| L. głos. na listę: | 
857 | 
 
| L. głos. na kandydata: | 
9 | 
 
| % gł. na kand: | 
0.32 | 
 
0.32%  | 
 
  | 
 
| brak | 0.12% | 0.25% | 0.38% | 0.51% | 0.64% | 0.77% | 0.90% | 1.03% | 1.16% | 1.29% | nie |  | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  | danych | 0.24% | 0.37% | 0.50% | 0.63% | 0.76% | 0.89% | 1.02% | 1.15% | 1.28% | 1.42% | dotyczy |  
 
 
 | 
 Zobacz także: 
 | 
 
| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Nr | 
Nazwa jednostki | 
L. uprawnionych do głosowania | 
liczba kart wydanych | 
Liczba głosów | 
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] | 
 
| oddanych | 
ważnych | 
na listę | 
na kandydata | 
 
| 1 | Szkoła Podstawowa Nr 1 Chybie, ul. Bielska 80, Tel. 856 11 08 Parter - sala nr 54 | 1371 | 628 | 628 | 590 | 171 | 1 | 0.17 |   |  
| 2 | Szkoła Podstawowa Nr 1 Chybie, ul. Bielska 80, Tel. 856 11 08 Parter - sala nr 55 | 1423 | 669 | 668 | 640 | 199 | 1 | 0.16 |   |  
| 3 | Gminny Ośrodek Kultury Chybie, ul. Bielska 51, Tel. 856 10 99 Sala Posiedzeń Urzędu Gminy (amfiteatr) | 667 | 228 | 228 | 220 | 80 | 2 | 0.91 |   |  
| 4 | Szkoła Podstawowa w Mnichu Wejście boczne od ul. Krótkiej, Tel. 856 10 47 Parter, sala ćwiczeń gimnastycznych | 1363 | 530 | 530 | 499 | 165 | 3 | 0.60 |   |  
| 5 | Szkoła Podstawowa w Mnichu Wejście boczne od ul. Krótkiej, Tel. 856 10 47 Parter, jadalnia | 1370 | 578 | 578 | 559 | 127 | 1 | 0.18 |   |  
| 6 | Szkoła Podstawowa w Zaborzu ul. Karola Miarki 7, Tel. 856 10 38 Parter, sala nr 2 | 735 | 325 | 324 | 313 | 115 | 1 | 0.32 |   |  
|   | 
Chybie, gm. | 
6929 | 
2958 | 
2956 | 
2821 | 
857 | 
9 | 
0.32 | 
  | 
 
  
 | 
 
 
  |