. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Nowy Sącz / nowotarski, pow. / Łapsze Niżne, gm. |
![](../../../../../ALL/mapy/GG/120000/121108.gif) |
WIŚNIOWSKA Elżbieta Aleksandra |
Nr listy: |
15 |
Nr na liście: |
1 |
L. głos. ważnych: |
2106 |
L. głos. na listę: |
272 |
L. głos. na kandydata: |
93 |
% gł. na kand: |
4.42 |
4.42% |
|
brak | 0.90% | 1.34% | 1.78% | 2.22% | 2.66% | 3.10% | 3.54% | 3.98% | 4.42% | 4.86% | nie | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 1.33% | 1.77% | 2.21% | 2.65% | 3.09% | 3.53% | 3.97% | 4.41% | 4.85% | 5.30% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
1 | Zespół Szkół, Frydman | 1261 | 313 | 313 | 302 | 41 | 10 | 3.31 | ![](../../../../img/bardot.png) |
2 | Szkoła Podstawowa, Falsztyn | 240 | 91 | 91 | 85 | 16 | 6 | 7.06 | ![](../../../../img/bardot.png) |
3 | Szkoła Podstawowa, Niedzica | 1307 | 460 | 460 | 441 | 67 | 24 | 5.44 | ![](../../../../img/bardot.png) |
4 | Dom Strażaka, Kacwin | 875 | 276 | 276 | 270 | 18 | 6 | 2.22 | ![](../../../../img/bardot.png) |
5 | Stara Szkoła Podstawowa, Łapsze Niżne | 1052 | 387 | 387 | 369 | 50 | 21 | 5.69 | ![](../../../../img/bardot.png) |
6 | Szkoła Podstawowa, Łapsze Wyżne | 674 | 236 | 236 | 223 | 15 | 5 | 2.24 | ![](../../../../img/bardot.png) |
7 | Szkoła Podstawowa, Łapszanka | 282 | 126 | 126 | 115 | 21 | 2 | 1.74 | ![](../../../../img/bardot.png) |
8 | Szkoła Podstawowa, Trybsz | 634 | 228 | 228 | 218 | 29 | 10 | 4.59 | ![](../../../../img/bardot.png) |
9 | Dom Ludowy, Zamek | 176 | 84 | 84 | 83 | 15 | 9 | 10.84 | ![](../../../../img/bardot.png) |
|
Łapsze Niżne, gm. |
6501 |
2201 |
2201 |
2106 |
272 |
93 |
4.42 |
![](../../../../img/bardotred.png) |
|
|