. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / śląskie, woj. / rybnicki, pow. / Lyski, gm. |
|
Lyski, gm. |
Statystyka, stan na 30.06.2005 |
Liczba mieszkańców: |
9078 |
Powierzchnia: |
57.83 km2 |
Zaludnienie: |
156 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
Liczba uprawnionych: |
7196 |
Liczba wydanych kart: |
3685 |
Liczba głosów oddanych: |
3685 |
Liczba głosów ważnych: |
3656 |
|
brak |
50.00% |
>50.00% |
≥51.85% |
≥53.70% |
≥55.55% |
≥57.40% |
≥59.25% |
≥61.10% |
≥62.95% |
≥64.80% |
≥66.65% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danych |
50.00% |
>50.00% |
≥51.85% |
≥53.70% |
≥55.55% |
≥57.40% |
≥59.25% |
≥61.10% |
≥62.95% |
≥64.80% |
≥66.65% |
|
Zobacz także:
Szczegółowe wyniki głosowania na kandydatów:
|
|
. |
. |
Porównanie wyników głosowania na kandydatów |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa |
Liczba głosów ważnych |
KACZYŃSKI Lech Aleksander |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
TUSK Donald Franciszek |
głosów na kandydata |
głosów na kandydata |
liczba |
% |
% |
liczba |
1 |
Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 7, Adamowice |
355 |
203 |
57.18 |
|
42.82 |
152 |
2 |
Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 5, Bogunice |
308 |
138 |
44.81 |
|
55.19 |
170 |
3 |
Remiza OSP, ul. Sportowa, Dzimierz |
194 |
104 |
53.61 |
|
46.39 |
90 |
4 |
Urząd Gminy, ul. Dworcowa 1A, Lyski |
776 |
368 |
47.42 |
|
52.58 |
408 |
5 |
Ośrodek Kulturalno-Sportowy, ul. Rybnicka, Nowa Wieś |
194 |
91 |
46.91 |
|
53.09 |
103 |
6 |
Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 5, Pstrążna |
346 |
199 |
57.51 |
|
42.49 |
147 |
7 |
Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 3, Raszczyce |
444 |
201 |
45.27 |
|
54.73 |
243 |
8 |
Samorządowe Przedszkole, ul. Dworcowa 11, Sumina |
325 |
156 |
48.00 |
|
52.00 |
169 |
9 |
Szkoła Podstawowa, ul. Sumińska, Zwonowice |
512 |
273 |
53.32 |
|
46.68 |
239 |
10 |
Szkoła Podstawowa, ul. Rybnicka, Żytna |
202 |
120 |
59.41 |
|
40.59 |
82 |
Σ |
Lyski, gm. |
3656 |
1853 |
50.68 |
|
49.32 |
1803 |
|
|
|