. |
. |
Frekwencja w głosowaniu do Senatu RP |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Białystok / grajewski, pow. / Grajewo, m. |
|
Grajewo, m. |
Statystyka, stan na 30.06.2005 |
Liczba mieszkańców: |
22977 |
Powierzchnia: |
18.93 km2 |
Zaludnienie: |
1213 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
L. obwodów: |
10 |
L. obw. z których spłynęły dane: |
10 |
L. upr. do głos.: |
17650 |
L. wyd. kart: |
5718 |
32.40% |
|
brak | 28.45% | 29.44% | 30.43% | 31.42% | 32.41% | 33.40% | 34.39% | 35.38% | 36.37% | 37.36% | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 29.43% | 30.42% | 31.41% | 32.40% | 33.39% | 34.38% | 35.37% | 36.36% | 37.35% | 38.35% | |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Liczba uprawnionych, liczba wydanych kart do głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
Liczba uprawnionych do głosowania |
Liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba kart wydanych / liczby uprawnionych [%] |
oddanych |
ważnych |
1 | Zespół Szkół Nr 1 w Grajewie, ul. Mickiewicza 3 | 1687 | 625 | 625 | 611 | 37.05 | |
2 | Szkoła Podstawowa Nr 2 w Grajewie ul. Mickiewicza 2 | 1914 | 586 | 585 | 556 | 30.62 | |
3 | Przedszkole Miejskie Nr 4 w Grajewie, ul. Ełcka 31 | 1634 | 571 | 570 | 544 | 34.94 | |
4 | Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Grajewie ul. Szkolna 12 | 2155 | 726 | 726 | 704 | 33.69 | |
5 | Miejski Dom Kultury w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 20 | 2105 | 744 | 744 | 701 | 35.34 | |
6 | Szkoła Podstawowa Nr 4 w Grajewie, ul. Konstytucji 3 Maja 23 | 2277 | 677 | 677 | 641 | 29.73 | |
7 | Przedszkole Miejskie Nr 6 w Grajewie, ul. Os. Południe 34 | 1965 | 512 | 504 | 487 | 26.06 | |
8 | Przedszkole Miejskie Nr 2 w Grajewie, ul. J. Krasickiego 2 | 2069 | 657 | 657 | 634 | 31.75 | |
9 | Środowiskowy Dom Samopomocy w Grajewie, ul. Konstytucji 3 Maja 2B | 1775 | 597 | 597 | 573 | 33.63 | |
10 | Szpital Ogólny w Grajewie, ul. Konstytucji 3 Maja 34 | 69 | 23 | 23 | 21 | 33.33 | |
|
Grajewo, m. |
17650 |
5718 |
5708 |
5472 |
32.40 |
|
|
|