. |
. |
Frekwencja w głosowaniu do Senatu RP |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Opole / nyski, pow. / Paczków, gm. |
|
Paczków, gm. |
Statystyka, stan na 30.06.2005 |
Liczba mieszkańców: |
13899 |
Powierzchnia: |
79.7 km2 |
Zaludnienie: |
174 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
L. obwodów: |
12 |
L. obw. z których spłynęły dane: |
12 |
L. upr. do głos.: |
11028 |
L. wyd. kart: |
3865 |
35.05% |
|
brak | 28.11% | 29.24% | 30.37% | 31.50% | 32.63% | 33.76% | 34.89% | 36.02% | 37.15% | 38.28% | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 29.23% | 30.36% | 31.49% | 32.62% | 33.75% | 34.88% | 36.01% | 37.14% | 38.27% | 39.41% | |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Liczba uprawnionych, liczba wydanych kart do głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
Liczba uprawnionych do głosowania |
Liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba kart wydanych / liczby uprawnionych [%] |
oddanych |
ważnych |
1 | Paczków, ul. Młyńska 23, Przedszkole Publiczne Nr 3 | 1175 | 412 | 411 | 395 | 35.06 | |
2 | Paczków, ul. Kołłątaja 9, Zespół Szkół | 1860 | 564 | 564 | 544 | 30.32 | |
3 | Paczków, ul. Rynek 20, Dom Plastyka | 1509 | 478 | 445 | 352 | 31.68 | |
4 | Paczków, ul. Wojska Polskiego 43, Przedszkole Publiczne Nr 2 | 2136 | 786 | 786 | 752 | 36.80 | |
5 | Dziewiętlice, Przedszkole Publiczne | 428 | 191 | 191 | 188 | 44.63 | |
6 | Gościce, Przedszkole Publiczne | 347 | 135 | 135 | 133 | 38.90 | |
7 | Kamienica, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym | 1248 | 392 | 391 | 386 | 31.41 | |
8 | Stary Paczków Przedszkole Publiczne | 676 | 218 | 218 | 208 | 32.25 | |
9 | Trzeboszowice, Wiejski Dom Kultury | 869 | 394 | 394 | 376 | 45.34 | |
10 | Ujeździec, Przedszkole Publiczne | 370 | 159 | 159 | 147 | 42.97 | |
11 | Unikowice, Przedszkole Publiczne | 357 | 132 | 132 | 131 | 36.97 | |
12 | Paczków, ul. Staszica 3, Szpital | 53 | 4 | 4 | 4 | 7.55 | |
|
Paczków, gm. |
11028 |
3865 |
3830 |
3616 |
35.05 |
|
|
|