| . | 
. | 
Wyniki głosowania dla komitetu. | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Polska / Lublin / lubelski, pow. / Jastków, gm. | 
 
  | 
| Komitet Wyborczy Platforma Obywatelska RP | 
 
| Nr listy: | 
8 | 
 
| L. głos. ważnych: | 
3521 | 
 
| L. głos. na listę: | 
508 | 
 
14.43%  | 
 
  | 
 
| brak | 1.98% | 3.49% | 5.00% | 6.51% | 8.02% | 9.53% | 11.04% | 12.55% | 14.06% | 15.57% | nie |  | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  | danych | 3.48% | 4.99% | 6.50% | 8.01% | 9.52% | 11.03% | 12.54% | 14.05% | 15.56% | 17.08% | dotyczy |  
 
 
 | 
 Zobacz także: 
 | 
 
| . | 
. | 
Wyniki głosowania dla komitetu. | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Nr | 
Nazwa jednostki | 
L. uprawnionych do głosowania | 
Liczba kart wydanych | 
Liczba głosów | 
Liczba głosów: na listę / ważnych [%] | 
 
| oddanych | 
ważnych | 
na listę | 
 
| 1 | Szkoła Podstawowa Jastków, Panieńszczyzna ul.Aleja Warszawska 43, 21-002 Jastków | 1670 | 652 | 652 | 638 | 76 | 11.91 |   |  
| 2 | Szkoła Podstawowa Ożarów, Ożarów 160, 24-150 Nałęczów | 1024 | 368 | 368 | 359 | 12 | 3.34 |   |  
| 3 | Szkoła Podstawowa Snopków, Snopków 50, 21-002 Jastków | 1412 | 548 | 548 | 531 | 152 | 28.63 |   |  
| 4 | Szkoła Podstawowa Płouszowice, Płouszowice Kolonia 17, 21-008 Tomaszowice | 879 | 406 | 406 | 395 | 56 | 14.18 |   |  
| 5 | Szkoła Podstawowa Tomaszowice, Tomaszowice Kolonia 40, 21-008 Tomaszowice | 1339 | 512 | 512 | 486 | 51 | 10.49 |   |  
| 6 | Dom Pomocy Samarytańskiej Sieprawice ( budynek byłej szkoły), Sieprawice 24, 21-002 Jastków | 587 | 245 | 244 | 232 | 15 | 6.47 |   |  
| 7 | Gminny Ośrodek Kultury Dąbrowica, Dąbrowica 133, 21-008 Tomaszowice | 805 | 398 | 398 | 382 | 73 | 19.11 |   |  
| 8 | Szkoła Podstawowa Jastków, Panieńszczyzna ul.Aleja Warszawska 43, 21-002 Jastków | 1186 | 523 | 523 | 498 | 73 | 14.66 |   |  
|   | 
Jastków, gm. | 
8902 | 
3652 | 
3651 | 
3521 | 
508 | 
14.43 | 
  | 
 
  
 | 
  
  |