. |
. |
Frekwencja w głosowaniu do Sejmu RP |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Rzeszów / strzyżowski, pow. / Niebylec, gm. |
|
Niebylec, gm. |
Statystyka, stan na 30.06.2005 |
Liczba mieszkańców: |
10781 |
Powierzchnia: |
104.37 km2 |
Zaludnienie: |
103 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
Liczba uprawnionych: |
8072 |
Liczba wydanych kart: |
3238 |
Liczba wyjętych kart: |
3236 |
Liczba ważnych kart: |
3236 |
Liczba głosów ważnych: |
3109 |
Liczba mandatów: |
15 |
40.11% |
|
brak | 38.21% | 38.76% | 39.31% | 39.86% | 40.41% | 40.96% | 41.51% | 42.06% | 42.61% | 43.16% | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 38.75% | 39.30% | 39.85% | 40.40% | 40.95% | 41.50% | 42.05% | 42.60% | 43.15% | 43.71% | |
|
Zobacz także:
|
|
|
. |
. |
Wyniki głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
Liczba uprawnionych do głosowania |
Liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba: kart wydanych / uprawnionych [%] |
oddanych |
ważnych |
1 | Urząd Stanu Cywilnego Niebylec, Niebylec | 450 | 231 | 231 | 225 | 51.33 | |
2 | Szkoła Podstawowa w Bliziance, Blizianka 72 | 306 | 95 | 95 | 87 | 31.05 | |
3 | Dom Wiejski w Gwoździance, Gwoździanka 32 | 263 | 99 | 99 | 94 | 37.64 | |
4 | Zespół Szkół w Konieczkowej, Konieczkowa 58 | 916 | 388 | 388 | 374 | 42.36 | |
5 | Dom Strażaka w Gwoźnicy Dolnej, Gwoźnica Dolna 91 | 324 | 110 | 110 | 109 | 33.95 | |
6 | Zespół Szkół w Gwoźnicy Górnej, Gwoźnica Górna 292 | 1039 | 403 | 402 | 383 | 38.79 | |
7 | Zespół Szkół w Lutczy, Lutcza 614 | 1628 | 595 | 595 | 565 | 36.55 | |
8 | Szkoła Podstawowa w Jaworniku Niebyleckim, Jawornik Niebylecki 108 | 909 | 385 | 385 | 374 | 42.35 | |
9 | Zespół Szkół w Połomi, Połomia 125 | 1211 | 475 | 474 | 462 | 39.22 | |
10 | Szkoła Podstawowa w Baryczce, Baryczka 213 | 804 | 351 | 351 | 333 | 43.66 | |
11 | Szkoła Podstawowa w Niebylcu, Niebylec 11 | 222 | 106 | 106 | 103 | 47.75 | |
|
Niebylec, gm. |
8072 |
3238 |
3236 |
3109 |
40.11 |
|
|
|