. |
. |
Frekwencja w głosowaniu do Sejmu RP |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Rzeszów / stalowowolski, pow. / Zaleszany, gm. |
|
Zaleszany, gm. |
Statystyka, stan na 30.06.2005 |
Liczba mieszkańców: |
10788 |
Powierzchnia: |
87.31 km2 |
Zaludnienie: |
123 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
L. obwodów: |
10 |
L. obw. z których spłynęły dane: |
10 |
L. upr. do głos.: |
8215 |
L. wyd. kart: |
3198 |
38.93% |
|
brak | 33.77% | 34.57% | 35.37% | 36.17% | 36.97% | 37.77% | 38.57% | 39.37% | 40.17% | 40.97% | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 34.56% | 35.36% | 36.16% | 36.96% | 37.76% | 38.56% | 39.36% | 40.16% | 40.96% | 41.77% | |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Liczba uprawnionych, liczba wydanych kart do głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
Liczba uprawnionych do głosowania |
Liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba kart wydanych / liczby uprawnionych [%] |
oddanych |
ważnych |
1 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Zaleszanach, tel. 845-94-22 | 1009 | 404 | 404 | 392 | 40.04 | |
2 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbydniowie, tel. 845-85-21 | 974 | 407 | 395 | 395 | 41.79 | |
3 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Turbi, tel. 845-04-28 | 1169 | 468 | 468 | 446 | 40.03 | |
4 | Dom Ludowy w Kępiu Zaleszańskim, tel. 845-94-25 | 963 | 349 | 349 | 339 | 36.24 | |
5 | Dom Ludowy w Skowierzynie, tel. 845-94-13 | 689 | 257 | 257 | 245 | 37.30 | |
6 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Kotowej Woli, tel. 845-83-24 | 738 | 278 | 278 | 259 | 37.67 | |
7 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Majdanie Zbydniowskim i Wólce Turebskiej, tel. 845-82-81 | 674 | 226 | 226 | 205 | 33.53 | |
8 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Pilchowie, tel. 845-65-45 | 1042 | 451 | 451 | 431 | 43.28 | |
9 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Obojni, tel. 845-04-27 | 462 | 167 | 167 | 157 | 36.15 | |
10 | Dom Ludowy w Dzierdziówce, tel. 642-67-71 | 495 | 191 | 191 | 185 | 38.59 | |
|
Zaleszany, gm. |
8215 |
3198 |
3186 |
3054 |
38.93 |
|
|
|