| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Polska / Chełm / hrubieszowski, pow. / Werbkowice, gm. | 
 
  | 
| WÓJCICKI Jan Marian | 
 
| Nr listy: | 
8 | 
 
| Nr na liście: | 
19 | 
 
| L. głos. ważnych: | 
2886 | 
 
| L. głos. na listę: | 
270 | 
 
| L. głos. na kandydata: | 
1 | 
 
| % gł. na kand: | 
0.03 | 
 
0.03%  | 
 
  | 
 
| brak | 0.00% | 0.04% | 0.08% | 0.12% | 0.16% | 0.20% | 0.24% | 0.28% | 0.32% | 0.36% | nie |  | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  | danych | 0.03% | 0.07% | 0.11% | 0.15% | 0.19% | 0.23% | 0.27% | 0.31% | 0.35% | 0.40% | dotyczy |  
 
 
 | 
 Zobacz także: 
 | 
 
| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Nr | 
Nazwa jednostki | 
L. uprawnionych do głosowania | 
liczba kart wydanych | 
Liczba głosów | 
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] | 
 
| oddanych | 
ważnych | 
na listę | 
na kandydata | 
 
| 1 | Gminny Ośrodek Kultury Werbkowice, Werbkowice ul. Piłsudskiego 2 | 2349 | 957 | 957 | 866 | 169 | 0 | 0.00 |   |  
| 2 | Szkoła Podstawowa Gozdów, Gozdów 141 | 916 | 337 | 337 | 322 | 25 | 0 | 0.00 |   |  
| 3 | Szkoła Podstawowa Podhorce, Podhorce 110 | 620 | 232 | 232 | 222 | 18 | 1 | 0.45 |   |  
| 4 | Szkoła Podstawowa Hostynne-Kolonia, Hostynne-Kolonia 30 | 1117 | 410 | 410 | 404 | 8 | 0 | 0.00 |   |  
| 5 | Szkoła Podstawowa Malice, Malice 37 | 664 | 183 | 183 | 177 | 9 | 0 | 0.00 |   |  
| 6 | Szkoła Podstawowa Terebiń, Terebiń 75 | 1095 | 350 | 350 | 340 | 16 | 0 | 0.00 |   |  
| 7 | Szkoła Podstawowa Honiatycze, Honiatycze 104 | 538 | 193 | 193 | 188 | 6 | 0 | 0.00 |   |  
| 8 | Wiejski Dom Kultury Turkowice, Turkowice 78 | 484 | 188 | 188 | 178 | 9 | 0 | 0.00 |   |  
| 9 | Szkoła Podstawowa Sahryń, Sahryń 62 | 570 | 197 | 197 | 189 | 10 | 0 | 0.00 |   |  
|   | 
Werbkowice, gm. | 
8353 | 
3047 | 
3047 | 
2886 | 
270 | 
1 | 
0.03 | 
  | 
 
  
 | 
 
 
  |