| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Polska / Chełm / hrubieszowski, pow. / Werbkowice, gm. | 
 
  | 
| GRAD Mariusz | 
 
| Nr listy: | 
8 | 
 
| Nr na liście: | 
10 | 
 
| L. głos. ważnych: | 
2886 | 
 
| L. głos. na listę: | 
270 | 
 
| L. głos. na kandydata: | 
14 | 
 
| % gł. na kand: | 
0.49 | 
 
0.49%  | 
 
  | 
 
| brak | 0.13% | 0.19% | 0.25% | 0.31% | 0.37% | 0.43% | 0.49% | 0.55% | 0.61% | 0.67% | nie |  | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  | danych | 0.18% | 0.24% | 0.30% | 0.36% | 0.42% | 0.48% | 0.54% | 0.60% | 0.66% | 0.73% | dotyczy |  
 
 
 | 
 Zobacz także: 
 | 
 
| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Nr | 
Nazwa jednostki | 
L. uprawnionych do głosowania | 
liczba kart wydanych | 
Liczba głosów | 
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] | 
 
| oddanych | 
ważnych | 
na listę | 
na kandydata | 
 
| 1 | Gminny Ośrodek Kultury Werbkowice, Werbkowice ul. Piłsudskiego 2 | 2349 | 957 | 957 | 866 | 169 | 7 | 0.81 |   |  
| 2 | Szkoła Podstawowa Gozdów, Gozdów 141 | 916 | 337 | 337 | 322 | 25 | 1 | 0.31 |   |  
| 3 | Szkoła Podstawowa Podhorce, Podhorce 110 | 620 | 232 | 232 | 222 | 18 | 0 | 0.00 |   |  
| 4 | Szkoła Podstawowa Hostynne-Kolonia, Hostynne-Kolonia 30 | 1117 | 410 | 410 | 404 | 8 | 0 | 0.00 |   |  
| 5 | Szkoła Podstawowa Malice, Malice 37 | 664 | 183 | 183 | 177 | 9 | 2 | 1.13 |   |  
| 6 | Szkoła Podstawowa Terebiń, Terebiń 75 | 1095 | 350 | 350 | 340 | 16 | 3 | 0.88 |   |  
| 7 | Szkoła Podstawowa Honiatycze, Honiatycze 104 | 538 | 193 | 193 | 188 | 6 | 0 | 0.00 |   |  
| 8 | Wiejski Dom Kultury Turkowice, Turkowice 78 | 484 | 188 | 188 | 178 | 9 | 0 | 0.00 |   |  
| 9 | Szkoła Podstawowa Sahryń, Sahryń 62 | 570 | 197 | 197 | 189 | 10 | 1 | 0.53 |   |  
|   | 
Werbkowice, gm. | 
8353 | 
3047 | 
3047 | 
2886 | 
270 | 
14 | 
0.49 | 
  | 
 
  
 | 
 
 
  |