. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Elbląg / lidzbarski, pow. / Orneta, gm. |
![](../../../../../ALL/mapy/GG/280000/280905.gif) |
NAJMOWICZ Czesław Jan |
Nr listy: |
6 |
Nr na liście: |
6 |
L. głos. ważnych: |
2988 |
L. głos. na listę: |
855 |
L. głos. na kandydata: |
15 |
% gł. na kand: |
0.50 |
0.50% |
|
brak | 0.46% | 0.60% | 0.74% | 0.88% | 1.02% | 1.16% | 1.30% | 1.44% | 1.58% | 1.72% | nie | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 0.59% | 0.73% | 0.87% | 1.01% | 1.15% | 1.29% | 1.43% | 1.57% | 1.71% | 1.86% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
1 | Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ornecie, 11-130 Orneta, ul.1 Maja 28 | 1953 | 707 | 707 | 673 | 228 | 10 | 1.49 | ![](../../../../img/bardot.png) |
2 | Miejski Dom Kultury w Ornecie ul.1 Maja 45 | 1899 | 689 | 689 | 659 | 214 | 1 | 0.15 | ![](../../../../img/bardot.png) |
3 | Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ornecie, 11-130 Orneta, ul.Zamkowa 26 | 1365 | 408 | 407 | 380 | 156 | 0 | 0.00 | |
4 | Gimnazjum Nr 2 w Ornecie, 11-130 Orneta, ul.Warmińska 11 | 1499 | 470 | 470 | 448 | 117 | 1 | 0.22 | ![](../../../../img/bardot.png) |
5 | Szkoła Podstawowa Nr 4 w Ornecie, 11-130 Orneta, ul.Rozjazdowa 3 | 1741 | 416 | 416 | 398 | 106 | 2 | 0.50 | ![](../../../../img/bardot.png) |
6 | Szkoła Podstawowa w Bażynach, 11-130 Orneta | 662 | 169 | 169 | 156 | 12 | 0 | 0.00 | |
7 | Świetlica wiejska w Henrykowie, 11-130 Orneta | 522 | 154 | 154 | 149 | 9 | 1 | 0.67 | ![](../../../../img/bardot.png) |
8 | Szkoła Podstawowa w Mingajnach, 11-130 Orneta | 544 | 131 | 131 | 125 | 13 | 0 | 0.00 | |
|
Orneta, gm. |
10185 |
3144 |
3143 |
2988 |
855 |
15 |
0.50 |
![](../../../../img/bardotred.png) |
|
|