| . |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / Bielsko-Biała / żywiecki, pow. / Węgierska Górka, gm. |
 |
| FRASUNEK Leszek Stanisław |
| Nr listy: |
4 |
| Nr na liście: |
11 |
| L. głos. ważnych: |
4946 |
| L. głos. na listę: |
762 |
| L. głos. na kandydata: |
3 |
| % gł. na kand: |
0.06 |
0.06% |
|
| brak | 0.06% | 0.61% | 1.16% | 1.71% | 2.26% | 2.81% | 3.36% | 3.91% | 4.46% | 5.01% | nie | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | | danych | 0.60% | 1.15% | 1.70% | 2.25% | 2.80% | 3.35% | 3.90% | 4.45% | 5.00% | 5.56% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
| . |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
| oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
| 1 | Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ciścu 34-350 Węgierska Górka, Cisiec, ul. Szkolna 6 | 2480 | 1098 | 1090 | 1055 | 72 | 0 | 0.00 | |
| 2 | Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Polskich w Żabnicy 34-350 Węgierska Górka, Żabnica 505 | 2404 | 951 | 951 | 885 | 33 | 1 | 0.11 |  |
| 3 | Szkoła Podstawowa im. Obrońców Węgierskiej Górki w Węgierskiej Górce 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 41 | 1508 | 792 | 792 | 746 | 278 | 0 | 0.00 | |
| 4 | Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. prof. Jerzego Buzka w Węgierskiej Górce, 34-350 Węgierska Górka, ul. Kościuszki 14 | 1785 | 876 | 876 | 847 | 188 | 0 | 0.00 | |
| 5 | Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Konstytucji 3 Maja w Cięcinie (świetlica) 34-350 Węgierska Górka, Cięcina, ul. Św. Katarzyny 20 | 1698 | 826 | 826 | 787 | 102 | 2 | 0.25 |  |
| 6 | Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Konstytucji 3 Maja w Cięcinie (sala gimnastyczna) 34-350 Węgierska Górka, 34-350 Węgierska Górka, Cięcina, ul. Św. Katarzyny 20 | 1568 | 687 | 685 | 626 | 89 | 0 | 0.00 | |
| |
Węgierska Górka, gm. |
11443 |
5230 |
5220 |
4946 |
762 |
3 |
0.06 |
 |
|
|