| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Polska / Gdynia / wejherowski, pow. / Reda, m. | 
 
  | 
| LEPAK Stefan Jan | 
 
| Nr listy: | 
15 | 
 
| Nr na liście: | 
17 | 
 
| L. głos. ważnych: | 
6045 | 
 
| L. głos. na listę: | 
305 | 
 
| L. głos. na kandydata: | 
5 | 
 
| % gł. na kand: | 
0.08 | 
 
0.08%  | 
 
  | 
 
| brak | 0.03% | 0.08% | 0.13% | 0.18% | 0.23% | 0.28% | 0.33% | 0.38% | 0.43% | 0.48% | nie |  | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  | danych | 0.07% | 0.12% | 0.17% | 0.22% | 0.27% | 0.32% | 0.37% | 0.42% | 0.47% | 0.53% | dotyczy |  
 
 
 | 
 Zobacz także: 
 | 
 
| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Nr | 
Nazwa jednostki | 
L. uprawnionych do głosowania | 
liczba kart wydanych | 
Liczba głosów | 
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] | 
 
| oddanych | 
ważnych | 
na listę | 
na kandydata | 
 
| 1 | Przedszkole Nr 1 ul. Gniewowska 4, Reda | 2125 | 1024 | 1021 | 994 | 41 | 0 | 0.00 |   |  
| 2 | Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. A. Zawadzkiego 10, Reda | 1272 | 574 | 574 | 556 | 28 | 0 | 0.00 |   |  
| 3 | Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. A. Zawadzkiego 10, Reda | 1519 | 751 | 750 | 733 | 25 | 1 | 0.14 |   |  
| 4 | Miejska Biblioteka Publiczna ul. H. Derdowskiego 3, Reda | 1075 | 456 | 455 | 437 | 27 | 1 | 0.23 |   |  
| 5 | Gimnazjum Nr 1 ul. Łąkowa 36/38, Reda | 1667 | 843 | 843 | 814 | 25 | 0 | 0.00 |   |  
| 6 | Gimnazjum Nr 1 ul. Łąkowa 36/38, Reda | 1608 | 760 | 760 | 734 | 35 | 3 | 0.41 |   |  
| 7 | Szkoła Podstawowa Nr 5 ul. Rekowska 36, Reda | 937 | 401 | 398 | 384 | 25 | 0 | 0.00 |   |  
| 8 | Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Brzozowa 30, Reda | 1412 | 635 | 634 | 608 | 21 | 0 | 0.00 |   |  
| 9 | Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Brzozowa 30, Reda | 1738 | 836 | 833 | 785 | 78 | 0 | 0.00 |   |  
|   | 
Reda, m. | 
13353 | 
6280 | 
6268 | 
6045 | 
305 | 
5 | 
0.08 | 
  | 
 
  
 | 
 
 
  |