| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Polska / Rzeszów / rzeszowski, pow. / Błażowa, gm. | 
 
  | 
| NOWAK Renata | 
 
| Nr listy: | 
15 | 
 
| Nr na liście: | 
16 | 
 
| L. głos. ważnych: | 
3581 | 
 
| L. głos. na listę: | 
435 | 
 
| L. głos. na kandydata: | 
13 | 
 
| % gł. na kand: | 
0.36 | 
 
0.36%  | 
 
  | 
 
| brak | 0.04% | 0.08% | 0.12% | 0.16% | 0.20% | 0.24% | 0.28% | 0.32% | 0.36% | 0.40% | nie |  | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  | danych | 0.07% | 0.11% | 0.15% | 0.19% | 0.23% | 0.27% | 0.31% | 0.35% | 0.39% | 0.44% | dotyczy |  
 
 
 | 
 Zobacz także: 
 | 
 
| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Nr | 
Nazwa jednostki | 
L. uprawnionych do głosowania | 
liczba kart wydanych | 
Liczba głosów | 
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] | 
 
| oddanych | 
ważnych | 
na listę | 
na kandydata | 
 
| 1 | Szkoła Podstawowa w Błażowej, Błażowa, ul. Armii Krajowej 13 | 1671 | 743 | 742 | 723 | 46 | 3 | 0.41 |   |  
| 2 | Świetlica w Błażowej Górnej, Błażowa Górna 204 | 540 | 196 | 196 | 182 | 27 | 1 | 0.55 |   |  
| 3 | Szkoła Podstawowa w Nowym Borku, Nowy Borek 331 | 1247 | 594 | 593 | 574 | 51 | 2 | 0.35 |   |  
| 4 | Szkoła Podstawowa w Błażowej Dolnej, Błażowa Dolna 196 | 914 | 356 | 354 | 339 | 65 | 2 | 0.59 |   |  
| 5 | Szkoła Podstawowa w Piątkowej, Piątkowa 429 | 686 | 316 | 315 | 303 | 30 | 0 | 0.00 |   |  
| 6 | Szkoła Podstawowa w Futomie, Futoma 168 | 959 | 488 | 488 | 476 | 90 | 1 | 0.21 |   |  
| 7 | Szkoła Podstawowa w Kąkolówce, Kąkolówka 468 | 1082 | 417 | 417 | 398 | 46 | 0 | 0.00 |   |  
| 8 | Szkoła Podstawowa w Białce, Białka 175 | 447 | 202 | 202 | 189 | 36 | 2 | 1.06 |   |  
| 9 | Szkoła Podstawowa w Lecce, Lecka 230 | 729 | 429 | 428 | 397 | 44 | 2 | 0.50 |   |  
|   | 
Błażowa, gm. | 
8275 | 
3741 | 
3735 | 
3581 | 
435 | 
13 | 
0.36 | 
  | 
 
  
 | 
 
 
  |