. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Rzeszów / dębicki, pow. / Czarna, gm. |
|
SKOWROŃSKA Krystyna |
Nr listy: |
8 |
Nr na liście: |
1 |
L. głos. ważnych: |
3725 |
L. głos. na listę: |
317 |
L. głos. na kandydata: |
53 |
% gł. na kand: |
1.42 |
1.42% |
|
brak | 0.79% | 0.95% | 1.11% | 1.27% | 1.43% | 1.59% | 1.75% | 1.91% | 2.07% | 2.23% | nie | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 0.94% | 1.10% | 1.26% | 1.42% | 1.58% | 1.74% | 1.90% | 2.06% | 2.22% | 2.39% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
1 | Szkoła Podstawowa Czarna, Czarna Konarskiego 23, Czarna | 2259 | 967 | 956 | 907 | 120 | 31 | 3.42 | |
2 | Szkoła Podstawowa w Grabinach, Grabiny 52c | 1404 | 585 | 584 | 551 | 80 | 3 | 0.54 | |
3 | Dom Kultury Stara Jastrząbka, Stara Jastrząbka 42 | 907 | 437 | 437 | 426 | 13 | 3 | 0.70 | |
4 | Szkoła Podstawowa Podlesie, Podlesie 46 | 273 | 107 | 107 | 99 | 4 | 2 | 2.02 | |
5 | Szkoła Podstawowa Róża, Róża 69 | 1004 | 394 | 394 | 375 | 18 | 3 | 0.80 | |
6 | Remiza OSP Przeryty Bór, Przeryty Bór 13a | 106 | 47 | 47 | 47 | 1 | 0 | 0.00 | |
7 | Szkoła Podstawowa Żdżary, Żdżary 75a | 671 | 191 | 191 | 177 | 12 | 2 | 1.13 | |
8 | Szkoła Podstawowa Głowaczowa, Głowaczowa 51c | 534 | 188 | 188 | 175 | 14 | 1 | 0.57 | |
9 | Szkoła Podstawowa Przyborów, Przyborów 136 | 543 | 208 | 208 | 199 | 35 | 3 | 1.51 | |
10 | Szkoła Podstawowa Jaźwiny, Jaźwiny 72a | 531 | 279 | 279 | 265 | 8 | 2 | 0.75 | |
11 | Szkoła Podstawowa Borowa, Borowa 106a | 616 | 307 | 307 | 300 | 3 | 1 | 0.33 | |
12 | Szkoła Podstawowa Chotowa, Chotowa 59a | 497 | 208 | 208 | 204 | 9 | 2 | 0.98 | |
|
Czarna, gm. |
9345 |
3918 |
3906 |
3725 |
317 |
53 |
1.42 |
|
|
|