. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Rzeszów / rzeszowski, pow. / Świlcza, gm. |
|
SOBALA-CHŁOPEK Wiesława Barbara |
Nr listy: |
7 |
Nr na liście: |
18 |
L. głos. ważnych: |
6292 |
L. głos. na listę: |
242 |
L. głos. na kandydata: |
2 |
% gł. na kand: |
0.03 |
0.03% |
|
brak | 0.00% | 0.05% | 0.10% | 0.15% | 0.20% | 0.25% | 0.30% | 0.35% | 0.40% | 0.45% | nie | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 0.04% | 0.09% | 0.14% | 0.19% | 0.24% | 0.29% | 0.34% | 0.39% | 0.44% | 0.50% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
1 | Szkoła Podstawowa, Świlcza, bn | 1120 | 427 | 426 | 405 | 23 | 0 | 0.00 | |
2 | Dom Strażaka, Świlcza, bn | 1407 | 648 | 644 | 613 | 44 | 0 | 0.00 | |
3 | Szkoła Podstawowa, Mrowla, bn | 1065 | 543 | 543 | 507 | 13 | 1 | 0.20 | |
4 | Szkoła Podstawowa, Rudna Wielka, bn | 1048 | 521 | 521 | 500 | 8 | 0 | 0.00 | |
5 | Szkoła Podstawowa, Przybyszówka, bn | 1731 | 871 | 869 | 844 | 33 | 1 | 0.12 | |
6 | Szkoła Podstawowa, Przybyszówka, bn | 901 | 386 | 386 | 380 | 9 | 0 | 0.00 | |
7 | Szkoła Podstawowa, Bzianka, bn | 409 | 202 | 202 | 201 | 7 | 0 | 0.00 | |
8 | Dom Ludowy, Woliczka, bn | 378 | 185 | 185 | 178 | 6 | 0 | 0.00 | |
9 | Szkoła Podstawowa, Błędowa Zgłobieńska, bn | 415 | 171 | 171 | 164 | 10 | 0 | 0.00 | |
10 | Szkoła Podstawowa, Dąbrowa, bn | 738 | 321 | 321 | 297 | 6 | 0 | 0.00 | |
11 | Szkoła Podstawowa, Trzciana, bn | 1885 | 859 | 859 | 850 | 43 | 0 | 0.00 | |
12 | Szkoła Podstawowa Nr 1, Bratkowice, bn | 2203 | 1032 | 1032 | 998 | 37 | 0 | 0.00 | |
13 | Szkoła Podstawowa Nr 2, Bratkowice, bn | 882 | 359 | 359 | 355 | 3 | 0 | 0.00 | |
|
Świlcza, gm. |
14182 |
6525 |
6518 |
6292 |
242 |
2 |
0.03 |
|
|
|