. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Rzeszów / dębicki, pow. / Czarna, gm. |
|
STĘPIEŃ Władysław Piotr |
Nr listy: |
7 |
Nr na liście: |
1 |
L. głos. ważnych: |
3725 |
L. głos. na listę: |
106 |
L. głos. na kandydata: |
22 |
% gł. na kand: |
0.59 |
0.59% |
|
brak | 0.31% | 0.40% | 0.49% | 0.58% | 0.67% | 0.76% | 0.85% | 0.94% | 1.03% | 1.12% | nie | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 0.39% | 0.48% | 0.57% | 0.66% | 0.75% | 0.84% | 0.93% | 1.02% | 1.11% | 1.21% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
1 | Szkoła Podstawowa Czarna, Czarna Konarskiego 23, Czarna | 2259 | 967 | 956 | 907 | 21 | 7 | 0.77 | |
2 | Szkoła Podstawowa w Grabinach, Grabiny 52c | 1404 | 585 | 584 | 551 | 27 | 4 | 0.73 | |
3 | Dom Kultury Stara Jastrząbka, Stara Jastrząbka 42 | 907 | 437 | 437 | 426 | 3 | 1 | 0.23 | |
4 | Szkoła Podstawowa Podlesie, Podlesie 46 | 273 | 107 | 107 | 99 | 0 | 0 | 0.00 | |
5 | Szkoła Podstawowa Róża, Róża 69 | 1004 | 394 | 394 | 375 | 13 | 4 | 1.07 | |
6 | Remiza OSP Przeryty Bór, Przeryty Bór 13a | 106 | 47 | 47 | 47 | 0 | 0 | 0.00 | |
7 | Szkoła Podstawowa Żdżary, Żdżary 75a | 671 | 191 | 191 | 177 | 2 | 0 | 0.00 | |
8 | Szkoła Podstawowa Głowaczowa, Głowaczowa 51c | 534 | 188 | 188 | 175 | 14 | 4 | 2.29 | |
9 | Szkoła Podstawowa Przyborów, Przyborów 136 | 543 | 208 | 208 | 199 | 13 | 0 | 0.00 | |
10 | Szkoła Podstawowa Jaźwiny, Jaźwiny 72a | 531 | 279 | 279 | 265 | 0 | 0 | 0.00 | |
11 | Szkoła Podstawowa Borowa, Borowa 106a | 616 | 307 | 307 | 300 | 6 | 2 | 0.67 | |
12 | Szkoła Podstawowa Chotowa, Chotowa 59a | 497 | 208 | 208 | 204 | 7 | 0 | 0.00 | |
|
Czarna, gm. |
9345 |
3918 |
3906 |
3725 |
106 |
22 |
0.59 |
|
|
|