| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Polska / Rzeszów / ropczycko-sędziszowski, pow. / Iwierzyce, gm. | 
 
  | 
| HETMAŃSKI Marek | 
 
| Nr listy: | 
2 | 
 
| Nr na liście: | 
9 | 
 
| L. głos. ważnych: | 
2368 | 
 
| L. głos. na listę: | 
11 | 
 
| L. głos. na kandydata: | 
0 | 
 
| % gł. na kand: | 
0.00 | 
 
  0.00%  | 
 
  | 
 
| brak | 0.00% | 10.00% | 20.00% | 30.00% | 40.00% | 50.00% | 60.00% | 70.00% | 80.00% | 90.00% | nie |  | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  | danych | 9.99% | 19.99% | 29.99% | 39.99% | 49.99% | 59.99% | 69.99% | 79.99% | 89.99% | 100.00% | dotyczy |  
 
 
 | 
 Zobacz także: 
 | 
 
| . | 
. | 
Wyniki głosowania na kandydata | 
. | 
. | 
 
| . | 
. | 
 
| . | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
. | 
 
| Nr | 
Nazwa jednostki | 
L. uprawnionych do głosowania | 
liczba kart wydanych | 
Liczba głosów | 
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] | 
 
| oddanych | 
ważnych | 
na listę | 
na kandydata | 
 
| 1 | Szkoła Podstawowa w Iwierzycach, Iwierzyce 188 | 753 | 337 | 337 | 324 | 0 | 0 | 0.00 |   |  
| 2 | Szkoła Podstawowa w Sielcu, Sielec 51 B | 474 | 255 | 255 | 249 | 0 | 0 | 0.00 |   |  
| 3 | Szkoła Podstawowa w Olchowej, Olchowa 3 | 834 | 348 | 348 | 331 | 2 | 0 | 0.00 |   |  
| 4 | Szkoła Podstawowa w Nockowej, Nockowa 1 | 933 | 342 | 342 | 326 | 3 | 0 | 0.00 |   |  
| 5 | Szkoła Podstawowa w Będzienicy, Będzienica 44 | 314 | 124 | 124 | 120 | 0 | 0 | 0.00 |   |  
| 6 | Szkoła Podstawowa w Wiśniowej, Wiśniowa 69 | 567 | 254 | 254 | 238 | 4 | 0 | 0.00 |   |  
| 7 | Szkoła Podstawowa w Bystrzycy, Bystrzyca 52 A | 691 | 335 | 335 | 320 | 0 | 0 | 0.00 |   |  
| 8 | Dom Strażaka w Olimpowie, Olimpów 57 | 423 | 243 | 237 | 237 | 0 | 0 | 0.00 |   |  
| 9 | Szkoła Podstwowa w Wiercanach, Wiercany 73 | 533 | 237 | 237 | 223 | 2 | 0 | 0.00 |   |  
|   | 
Iwierzyce, gm. | 
5522 | 
2475 | 
2469 | 
2368 | 
11 | 
0 | 
0.00 | 
  | 
 
  
 | 
 
 
  |