| . |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / Opole / opolski, pow. / Niemodlin, gm. |
 |
| SYREK Bogdan Alojzy |
| Nr listy: |
15 |
| Nr na liście: |
7 |
| L. głos. ważnych: |
3239 |
| L. głos. na listę: |
587 |
| L. głos. na kandydata: |
8 |
| % gł. na kand: |
0.25 |
0.25% |
|
| brak | 0.00% | 0.04% | 0.08% | 0.12% | 0.16% | 0.20% | 0.24% | 0.28% | 0.32% | 0.36% | nie | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | | danych | 0.03% | 0.07% | 0.11% | 0.15% | 0.19% | 0.23% | 0.27% | 0.31% | 0.35% | 0.40% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
| . |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
| oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
| 1 | Niemodlin, MG Biblioteka Publiczna, ul. Bohaterów Powstań Śl. 34a | 1031 | 318 | 318 | 309 | 45 | 1 | 0.32 |  |
| 2 | Niemodlin, Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Szkolna Nr 5 | 938 | 322 | 322 | 309 | 42 | 0 | 0.00 | |
| 3 | Niemodlin, Ośrodek Kultury ul. Mikołaja Reja Nr 1 | 1796 | 620 | 620 | 589 | 51 | 1 | 0.17 |  |
| 4 | Niemodlin, Zespół Szkół ul. Opolska nr 34 | 1625 | 567 | 567 | 532 | 60 | 0 | 0.00 | |
| 5 | Grabin, Szkoła Podstawowa ul. Nyska 16 | 707 | 173 | 173 | 169 | 40 | 0 | 0.00 | |
| 6 | Rogi, Szkoła Podstawowa | 856 | 221 | 221 | 208 | 63 | 0 | 0.00 | |
| 7 | Gracze, Publiczne Gimnazjum ul. Niemodlińska Nr 21 | 1730 | 592 | 592 | 550 | 138 | 2 | 0.36 |  |
| 8 | Magnuszowice, Publiczne Przedszkole | 337 | 118 | 118 | 109 | 28 | 1 | 0.92 |  |
| 9 | Rzędziwojowice, Świetlica Wiejska | 541 | 165 | 165 | 157 | 54 | 0 | 0.00 | |
| 10 | Grodziec, Publiczne Przedszkole | 478 | 168 | 168 | 160 | 30 | 1 | 0.63 |  |
| 11 | Niemodlin, Szkoła Podstawowa Nr 1 Al. Wolności 7 | 686 | 157 | 157 | 147 | 36 | 2 | 1.36 |  |
| |
Niemodlin, gm. |
10725 |
3421 |
3421 |
3239 |
587 |
8 |
0.25 |
 |
|
|