. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Wałbrzych / wałbrzyski, pow. / Boguszów-Gorce, m. |
|
KONARZEWSKA Dagmara Ilona |
Nr listy: |
3 |
Nr na liście: |
13 |
L. głos. ważnych: |
4038 |
L. głos. na listę: |
306 |
L. głos. na kandydata: |
11 |
% gł. na kand: |
0.27 |
0.27% |
|
brak | 0.12% | 0.19% | 0.26% | 0.33% | 0.40% | 0.47% | 0.54% | 0.61% | 0.68% | 0.75% | nie | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 0.18% | 0.25% | 0.32% | 0.39% | 0.46% | 0.53% | 0.60% | 0.67% | 0.74% | 0.82% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
1 | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 , Boguszów - Gorce, ul. St. Staszica 5 | 1896 | 542 | 542 | 503 | 28 | 0 | 0.00 | |
2 | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, Boguszów - Gorce, ul. St Staszica 5, | 1861 | 623 | 623 | 586 | 35 | 0 | 0.00 | |
3 | Przedszkole Publiczne Nr 3, 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Kolejowa 49 | 1874 | 593 | 593 | 566 | 38 | 5 | 0.88 | |
4 | Gimnazjum Nr 1, 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Ludwika Waryńskiego 10 | 1624 | 478 | 478 | 447 | 34 | 1 | 0.22 | |
5 | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, Boguszów-Gorce, ul. Szkolna 3, | 1702 | 534 | 534 | 519 | 38 | 2 | 0.39 | |
6 | Miejska Biblioteka Publiczna Centrum Kultury, Boguszów-Gorce, pl. Odrodzenia 4, | 1945 | 565 | 540 | 540 | 56 | 2 | 0.37 | |
7 | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6, 58-372 Boguszów-Gorce, ul. Gen Józefa Bema 1, | 1442 | 389 | 389 | 375 | 35 | 1 | 0.27 | |
8 | ul. Kosynierów 81, 58-370 Boguszów-Gorce, | 638 | 197 | 197 | 192 | 17 | 0 | 0.00 | |
9 | Pobliczna Szkoła Podstawowa Nr 6, 58-371 Boguszów-Gorce, ul. M Kopernika 7, | 995 | 316 | 316 | 310 | 25 | 0 | 0.00 | |
|
Boguszów-Gorce, m. |
13977 |
4237 |
4212 |
4038 |
306 |
11 |
0.27 |
|
|
|