. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Wałbrzych / wałbrzyski, pow. / Boguszów-Gorce, m. |
|
GARBACZ Bożena Zofia |
Nr listy: |
15 |
Nr na liście: |
2 |
L. głos. ważnych: |
4038 |
L. głos. na listę: |
389 |
L. głos. na kandydata: |
40 |
% gł. na kand: |
0.99 |
0.99% |
|
brak | 0.43% | 0.54% | 0.65% | 0.76% | 0.87% | 0.98% | 1.09% | 1.20% | 1.31% | 1.42% | nie | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 0.53% | 0.64% | 0.75% | 0.86% | 0.97% | 1.08% | 1.19% | 1.30% | 1.41% | 1.53% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
1 | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 , Boguszów - Gorce, ul. St. Staszica 5 | 1896 | 542 | 542 | 503 | 39 | 2 | 0.40 | |
2 | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, Boguszów - Gorce, ul. St Staszica 5, | 1861 | 623 | 623 | 586 | 29 | 2 | 0.34 | |
3 | Przedszkole Publiczne Nr 3, 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Kolejowa 49 | 1874 | 593 | 593 | 566 | 60 | 4 | 0.71 | |
4 | Gimnazjum Nr 1, 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Ludwika Waryńskiego 10 | 1624 | 478 | 478 | 447 | 46 | 5 | 1.12 | |
5 | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, Boguszów-Gorce, ul. Szkolna 3, | 1702 | 534 | 534 | 519 | 52 | 6 | 1.16 | |
6 | Miejska Biblioteka Publiczna Centrum Kultury, Boguszów-Gorce, pl. Odrodzenia 4, | 1945 | 565 | 540 | 540 | 50 | 5 | 0.93 | |
7 | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6, 58-372 Boguszów-Gorce, ul. Gen Józefa Bema 1, | 1442 | 389 | 389 | 375 | 51 | 11 | 2.93 | |
8 | ul. Kosynierów 81, 58-370 Boguszów-Gorce, | 638 | 197 | 197 | 192 | 20 | 3 | 1.56 | |
9 | Pobliczna Szkoła Podstawowa Nr 6, 58-371 Boguszów-Gorce, ul. M Kopernika 7, | 995 | 316 | 316 | 310 | 42 | 2 | 0.65 | |
|
Boguszów-Gorce, m. |
13977 |
4237 |
4212 |
4038 |
389 |
40 |
0.99 |
|
|
|