| . |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / Płock / gostyniński, pow. / Gostynin, m. |
 |
| BRUDZYŃSKI Marian |
| Nr listy: |
3 |
| Nr na liście: |
1 |
| L. głos. ważnych: |
5766 |
| L. głos. na listę: |
466 |
| L. głos. na kandydata: |
72 |
| % gł. na kand: |
1.25 |
1.25% |
|
| brak | 1.24% | 1.34% | 1.44% | 1.54% | 1.64% | 1.74% | 1.84% | 1.94% | 2.04% | 2.14% | nie | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | | danych | 1.33% | 1.43% | 1.53% | 1.63% | 1.73% | 1.83% | 1.93% | 2.03% | 2.13% | 2.24% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
| . |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
| oddanych |
ważnych |
na listę |
na kandydata |
| 1 | Przedsiębiorstwo Komunalne, Gostynin ul.Bagnista 6 | 1943 | 693 | 693 | 666 | 56 | 10 | 1.50 |  |
| 2 | Szkoła Podstawowa Nr 3, Gostynin ul. Gen. Bema 23 | 1777 | 728 | 726 | 706 | 55 | 7 | 0.99 |  |
| 3 | Dom Nauczyciela, Gostynin ul. Wojska Polskiego 10 | 1966 | 795 | 794 | 766 | 61 | 6 | 0.78 |  |
| 4 | Gimnazjum Nr 2, Gostynin ul. Wojska Polskiego 23 | 1624 | 710 | 710 | 693 | 54 | 3 | 0.43 |  |
| 5 | Szkoła Podstawowa Nr 1, Gostynin ul. Ozdowskiego 2 | 1717 | 696 | 696 | 673 | 51 | 4 | 0.59 |  |
| 6 | Liceum Ogólnokształcące, Gostynin ul. 3 Maja 15 | 2068 | 725 | 725 | 687 | 76 | 12 | 1.75 |  |
| 7 | Gimnazjum Nr 1, Gostynin ul. Polna 36 | 1873 | 688 | 682 | 647 | 42 | 5 | 0.77 |  |
| 8 | Dom Kultury, Gostynin ul. 18 Stycznia 2 | 2113 | 760 | 760 | 731 | 54 | 21 | 2.87 |  |
| 9 | Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych ZOZ Gostynin-Zalesie | 614 | 186 | 186 | 176 | 17 | 4 | 2.27 |  |
| 10 | Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej Gostynin-Zalesie, ROPS Gostynin-Zalesie | 48 | 24 | 24 | 21 | 0 | 0 | 0.00 | |
| |
Gostynin, m. |
15743 |
6005 |
5996 |
5766 |
466 |
72 |
1.25 |
 |
|
|