. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Rzeszów / rzeszowski, pow. / Świlcza, gm. |
 |
ZIN Marek |
Zgłoszony przez: |
Komitet Wyborczy Wyborców profesora Marka Zina-niezależnego kandydata lewicy na senatora Rzeczypospolitej Polskiej |
L. głos. ważnych: |
6333 |
L. głos. na kandydata: |
343 |
% gł. na kand: |
5.42 |
5.42% |
|
brak | 1.62% | 2.06% | 2.50% | 2.94% | 3.38% | 3.82% | 4.26% | 4.70% | 5.14% | 5.58% | nie | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 2.05% | 2.49% | 2.93% | 3.37% | 3.81% | 4.25% | 4.69% | 5.13% | 5.57% | 6.02% | dotyczy |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na kandydata |
1 | Szkoła Podstawowa, Świlcza, bn | 1120 | 427 | 425 | 407 | 22 | 5.41 |  |
2 | Dom Strażaka, Świlcza, bn | 1407 | 648 | 645 | 617 | 43 | 6.97 |  |
3 | Szkoła Podstawowa, Mrowla, bn | 1065 | 543 | 543 | 517 | 24 | 4.64 |  |
4 | Szkoła Podstawowa, Rudna Wielka, bn | 1048 | 521 | 521 | 504 | 51 | 10.12 |  |
5 | Szkoła Podstawowa, Przybyszówka, bn | 1731 | 871 | 868 | 848 | 59 | 6.96 |  |
6 | Szkoła Podstawowa, Przybyszówka, bn | 901 | 386 | 386 | 375 | 25 | 6.67 |  |
7 | Szkoła Podstawowa, Bzianka, bn | 409 | 202 | 202 | 201 | 6 | 2.99 |  |
8 | Dom Ludowy, Woliczka, bn | 378 | 185 | 184 | 179 | 6 | 3.35 |  |
9 | Szkoła Podstawowa, Błędowa Zgłobieńska, bn | 415 | 171 | 171 | 166 | 10 | 6.02 |  |
10 | Szkoła Podstawowa, Dąbrowa, bn | 738 | 321 | 321 | 308 | 10 | 3.25 |  |
11 | Szkoła Podstawowa, Trzciana, bn | 1885 | 859 | 859 | 843 | 49 | 5.81 |  |
12 | Szkoła Podstawowa Nr 1, Bratkowice, bn | 2203 | 1032 | 1032 | 1010 | 29 | 2.87 |  |
13 | Szkoła Podstawowa Nr 2, Bratkowice, bn | 882 | 359 | 359 | 358 | 9 | 2.51 |  |
|
Świlcza, gm. |
14182 |
6525 |
6516 |
6333 |
343 |
5.42 |
 |
|
|