. |
. |
Frekwencja w głosowaniu do Senatu RP |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Gdynia / pucki, pow. / Władysławowo, m. |
|
Władysławowo, m. |
Statystyka, stan na 30.06.2005 |
Liczba mieszkańców: |
15023 |
Powierzchnia: |
38.41 km2 |
Zaludnienie: |
391 os/km2 |
Zbiorcze wyniki głosowania |
Liczba uprawnionych: |
11543 |
Liczba wydanych kart: |
5122 |
Liczba wyjętych kart: |
5121 |
Liczba ważnych kart: |
5121 |
Liczba głosów ważnych: |
4988 |
Liczba mandatów: |
3 |
44.37% |
|
brak | 37.04% | 38.28% | 39.52% | 40.76% | 42.00% | 43.24% | 44.48% | 45.72% | 46.96% | 48.20% | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 38.27% | 39.51% | 40.75% | 41.99% | 43.23% | 44.47% | 45.71% | 46.95% | 48.19% | 49.44% | |
|
Zobacz także:
|
|
|
. |
. |
Wyniki głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
nr |
Opis |
Liczba uprawnionych do głosowania |
Liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba kart wydanych / liczby uprawnionych [%] |
oddanych |
ważnych |
1 | Urząd Miejski ul. Gen. Hallera 19 Władysławowo | 2295 | 931 | 930 | 911 | 40.57 | |
2 | Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. 1000 Lecia PP 2, Władysławowo | 1888 | 869 | 869 | 845 | 46.03 | |
3 | Zespół Szkół Nr 1, ul. Morska 1 , Władysławowo | 1885 | 850 | 850 | 818 | 45.09 | |
4 | Szkoła Podstawowa ul. Słowackiego 4 , Jastrzębia Góra | 909 | 447 | 447 | 438 | 49.17 | |
5 | Szkoła Podstawowa ul. Wojska Polskiego 47 , Karwia | 696 | 306 | 306 | 301 | 43.97 | |
6 | Szkoła Podstawowa ul. Władysławowska 87 , Chłapowo | 944 | 359 | 359 | 347 | 38.03 | |
7 | Świetlica ul. Kaperska 26 , Chałupy | 307 | 150 | 150 | 145 | 48.86 | |
8 | OOW UM w Gdyni Rozewie | 253 | 115 | 115 | 111 | 45.45 | |
9 | Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Drogowców 1 , Władysławowo | 1587 | 694 | 694 | 674 | 43.73 | |
10 | Świetlica, ul. Szkolna 12, Tupadły | 321 | 143 | 143 | 143 | 44.55 | |
11 | Świetlica, ul. Zabytkowa 2, Ostrowo | 458 | 258 | 258 | 255 | 56.33 | |
|
Władysławowo, m. |
11543 |
5122 |
5121 |
4988 |
44.37 |
|
|
|