. |
. |
Voting Results for Committee |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Krosno / jarosławski, pow. / Radymno, gm. |
|
Komitet Wyborczy Polska Partia Pracy |
List's Number: |
2 |
No. of valid votes: |
3538 |
No. of votes per List: |
11 |
0.31% |
|
lack | 0.19% | 0.28% | 0.37% | 0.46% | 0.55% | 0.64% | 0.73% | 0.82% | 0.91% | 1.00% | not | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | of data | 0.27% | 0.36% | 0.45% | 0.54% | 0.63% | 0.72% | 0.81% | 0.90% | 0.99% | 1.09% | applicable |
|
See also:
|
. |
. |
Voting Results for Committee. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
No. |
Name |
No. of entitled to vote |
No. of ballot papers issued |
No. of votes |
No. of votes: per list / valid [%] |
total |
valid |
per List |
1 | Zespół Szkół w Chotyńcu, 37-552 Młyny | 550 | 115 | 115 | 111 | 1 | 0.90 | |
2 | Zespół Szkół w Duńkowicach, 37-550 Radymno | 711 | 305 | 304 | 275 | 0 | 0.00 | |
3 | Zespół Szkół w Korczowej, 37-552 Młyny | 579 | 207 | 207 | 195 | 0 | 0.00 | |
4 | Zespół Szkół w Łazach, 37-550 Radymno | 661 | 277 | 277 | 268 | 0 | 0.00 | |
5 | Publiczna Biblioteka Samorządowa w Michałówce, 37-550 Radymno | 322 | 138 | 138 | 134 | 3 | 2.24 | |
6 | Zespół Szkół w Nienowicach, 37-550 Radymno | 637 | 181 | 181 | 170 | 0 | 0.00 | |
7 | Zespół Szkół w Ostrowie, 37-550 Radymno | 1310 | 778 | 778 | 758 | 0 | 0.00 | |
8 | Zespół Szkół w Skołoszowie, 37-550 Radymno | 1130 | 508 | 490 | 490 | 1 | 0.20 | |
9 | Zespół Szkół w Sośnicy, 37-555 Sośnica | 1002 | 335 | 335 | 331 | 2 | 0.60 | |
10 | Zespół Szkół w Świętem, 37-555 Sośnica | 796 | 367 | 367 | 348 | 3 | 0.86 | |
11 | Zespół Szkół w Skołoszowie, Budynek Szkoły w Zabłotcach, 37-550 Radymno | 486 | 254 | 254 | 249 | 1 | 0.40 | |
12 | Dom Pomocy Społecznej w Moszczanach, 37-543 Laszki | 112 | 48 | 48 | 48 | 0 | 0.00 | |
13 | Zespół Szkół w Korczowej, Budynek Szkoły w Młynach, 37-552 Młyny | 359 | 162 | 162 | 161 | 0 | 0.00 | |
|
Radymno, gm. |
8655 |
3675 |
3656 |
3538 |
11 |
0.31 |
|
|
|