. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / lubelskie, woj. / lubartowski, pow. / Lubartów, m. |
|
ILASZ Liwiusz Marian |
Liczba głosów ważnych: |
9930 |
Liczba głosów na kandydata: |
39 |
% głosów na kandydata: |
0.39 |
0.39% |
|
brak | 0.00% | 0.05% | 0.10% | 0.15% | 0.20% | 0.25% | 0.30% | 0.35% | 0.40% | 0.45% | | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | danych | 0.04% | 0.09% | 0.14% | 0.19% | 0.24% | 0.29% | 0.34% | 0.39% | 0.44% | 0.50% | |
|
Zobacz także:
|
. |
. |
Wyniki głosowania na kandydata |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Nr |
Nazwa jednostki |
L. uprawnionych do głosowania |
Liczba kart wydanych |
Liczba głosów |
Liczba głosów: na kandydata / ważnych [%] |
oddanych |
ważnych |
na kandydata |
1 | Przedszkole Miejskie Nr 1, Lubartów ul. 3 Maja 24b | 1715 | 900 | 900 | 897 | 7 | 0.78 | |
2 | Zespół Szkół Nr 2 , Lubartów ul. Chopina 6 | 2567 | 1389 | 1389 | 1377 | 5 | 0.36 | |
3 | Szkoła Podstawowa Nr 4 , Lubartów ul. Kosmonutów 11 | 1559 | 857 | 857 | 850 | 5 | 0.59 | |
4 | Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubartowie, ul. Parkowa 6 | 1615 | 853 | 853 | 848 | 5 | 0.59 | |
5 | Przedszkole Miejskie Nr 2 , Lubartów ul. Kościuszki 1 | 1262 | 638 | 638 | 635 | 0 | 0.00 | |
6 | Szkoła Podstawowa Nr 1, Lubartów ul. Legionów 3 | 1398 | 773 | 773 | 771 | 2 | 0.26 | |
7 | Przedszkole Miejskie Nr 5, Lubartów ul. Powstańców W-wy 39 | 1572 | 844 | 844 | 835 | 2 | 0.24 | |
8 | Gimnazjum Nr 2 , Lubartów ul. Lubelska 68 | 1536 | 803 | 802 | 794 | 5 | 0.63 | |
9 | Lubartowski Ośrodek Kultury , Lubartów ul. Cicha 6 | 1665 | 939 | 939 | 933 | 4 | 0.43 | |
10 | Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej , Lubartów ul. 1 Maja 82 | 1800 | 943 | 943 | 938 | 3 | 0.32 | |
11 | Szkoła Podstawowa Nr 3, Lubartów ul. 1 Maja 66/74 | 1787 | 1012 | 1012 | 1006 | 1 | 0.10 | |
12 | SP ZOZ ( Szpital ) Lubartów , ul.Cicha 14. | 148 | 47 | 47 | 46 | 0 | 0.00 | |
|
Lubartów, m. |
18624 |
9998 |
9997 |
9930 |
39 |
0.39 |
|
|
|